Rabu, 28 Disember 2011

pelanduk dua serupa

ada tujuh orang yang sama atau lebey kurang mcm muka kita kat atas dunia ni...ermmmm...*sambil usap dagu.. agak2 kalau muka aku ni ada orang yang muka sama mesti aku malu2 kucin nak tengok muka dia kan...tapi wat masa ni, lum jumpa lagi yang depan2 la...yang cakap2 orang ada lah..ada yang kata muka aku macam ex girlfren dia r...*errkkk...macam kawan dia la...hmmm...tapi yang paling bes, bila orang kata muka aku macam artis...hahaha....tak kesah lah artis tu tak berapa nak cun kalau tak tepek bedak tebal2,janji dia ialah artis...hik...sungguh giler glamer...sheila rusly???ha..ha..setuju??setuju??tak pun sheera iskandar???setuju??hahaha...aku tak berapa nak setuju pun..tapi orang lah yang kata...yang sheera iskandar tu memang ramai yang kata lah...anak sedara belah laki aku, akak ipar aku dan kengkawan pun...tapi yang sadisnya ialah sheera versi halimah jongang...(T_T)...rasa macam nak nanges bawah meja je sambil raba2 mulut...jongangkah aku???=p...tapi bila aku tengok pic sheera dalam cerita aku bukan tomboy...memang aku rasa macam aku tengok diri sendiri lak...time2 kegemilangan rambut pendek masa kat poli dulu...ada minah minat kat aku....eerrkkkk.....gilo!teringat lak bila dia hari2 datang bilik aku...huhu...tak paham!!kejutan jup time tu..tapi nasib baik tak terjebak...hahaha...titik!!pepun aku dah sangat tembam sekarang ni....hik..tetibe je...bye!

see??setuju tak??yang penah tengok aku rambut mcm ni akan mengiakannya...
tapi kalau versi mcm ni???aku maseh rela...hihihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??