Jumaat, 30 Disember 2011

hari terakhir bekerja pada tahun ini

wah...tajuk seperti poyo kedengaran nya...hehehe...sedar tak sedar tahun 2011 dah nak menutup tirainye...kejap je masa berlalu..tuptaptuptap dah nak tahun 2012...Antara perkara manis dan hot untuk tahun 2011 ialah semestinya dapat baby!!!perkara yang sangat terindah dalam hidup...pengalaman pertama melahirkan....=)...dan oso dapat kereta baru..impian nak pakai mpz termakbul jua...dan sekarang mr alza lah yang bawak kitorang ke sana ke sini...encek wira telah dijual dan menjadi kenangan...sedih jugak nak berpisah dengan dia...sebab dialah yang paling setia dengan aku...(T_T)...

yehhoooo...welcome 2012!!!
bila cakap pasal tahun baru mesti berkaitan dengan azam kan...hmmm....mungkin lebih mudah jika letakkan sekian2 tarikh untuk memulakan sesuatu yang baru...dengan tujuan untuk memudahkan mengukur tahap pencapaian azam kita tu..so tarikh pada awal tahun adalah yang paling cantek sekali...apa azam aku???hmmm....tak terfikir lagi...cume ada beberapa wish yang aku harap agar menjadi kenyataan pada tahun hadapan...yang ianya terletak pada rezeki dan nasib...apekah ianya???ten..ten..ten...maybe bagi umar adik selepas ianya berusia 1tahun++...dapat peluang keje bertukar kat jabatan lain...harap sangat...tempat sekarang ni ok sesangat, cuma aku nak kan pengalaman baru...dan kalau dapat tukar mestilah yang lebey baik dr yang sekarang...dan yang paling penting sekali segala urusan aku dipermudahkan oleh Nya...Insya Allah...kita hanya mampu merancang...tapi hanya tuhan yang akan menentukan yang lebey baik dari apa yang kita rancangkan...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??