Rabu, 9 Mei 2012

jatuh cinta dengan garnier...

tajuk nye macam aku nak masuk peraduan garnier pulak kan...tapi sebenarnya nak kongsi pengalaman je...Sehingga dua tona lebih cerah dalam masa dua minggu??aku baru pakai dua hari dah ramai kawan-kawan opis yang menegur.."aku dok perhatikan kau dari semalam,berseri semacam je..macam cantik.."yang lagi sorang.."ko pakai produk apa ha??nak cuba lah.."adui..malu aku diperkatakan begitu...aku pakai produk biasa je..yang semua orang mampu beli..puncanya sebab aku nak bajet...beli produk mahal, tak mampu nak maintain tiap bulan...balik kerja kelmarin, singgah mydin dan tengok ada promosi murah produk tu kat mydin, jadi dengan pantasnya aku merembat satu set memandangkan stok safi kat rumah telah selamat dikendurikan oleh anak aku...terima kasih umar sebab tumpahkan krim dan pelembab muka ibu...(T_T)..aku beli pembersih muka, scrub muka, pelembab siang dan pelembab malam..semua tu tak sampai pun 50 hengget...balik umah setelah disental, digenyeh, digosok sepenuh hati, lepas bilas...blinggg!!!bercahaya dan segar!!hahaha..macam basuh pinggan pulak...;p...maklumlah muka aku ni berproblem berjerawat, dull, lubang-lubang, kusam, bosan semua ada...pakej lengkap..kena lah sental kuat sikit, kalau belai manja2 rasanya tak de kesan..hikhik..jadi nak tengok dalam masa dua minggu ni, adakah ianya ketara atau tindak balas sekejap je...harap2 ok, dan tak alah...
saya pakai pembersih muka dan pelembab je...yang lain mybe next bajet...=)
harap2 boley jadi perempuan melayu terakhir...lol!!
harap muka akan berseri2 tanpa perlu di edit..(T_T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??