Isnin, 14 Mei 2012

Just go with the flow, and stay happy.

wah.tajuk entry bahasa penjajah...tapi aku sangat suke dengan quotes tu...tak perlu bebankan kepala hotak..tak perlu nak bersusah payah...just go with the flow..tak perlu nak melawan arus...kita buat apa yang patut kita buat...bila otak tak terbeban, kita akan happy!!jangan paksa diri jika tak mampu..kita lebih tau apa yang kita boleh buat dan apa yang kita tak boleh buat...jangan tipu diri...nanti sendiri sakit sebab frust tak dapat apa yang kita impikan...
ya..kalau tak buat perubahan, sampai bila pun tak akan maju, sampai bila-bila pun akan di takuk lama..memang betul sekali kata-kata itu..tapi aku bukan manusia itu..manusia yang terpilih untuk membuat perubahan...aku tau kemampuan aku..aku selesa dengan apa yang terjadi...just go with the flow..(^_^)...tak sanggup jatuh terduduk, tersungkur, hadap kecewa...

sangat setuju...=]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??