Selasa, 8 Mei 2012

hati sentiasa remaja

sempena nak hari belia ni, opis aku jadi urusetia untuk sambutan himpunan belia..gabungan bulan go green...19 mei nanti..jadi jemputlah beramai-ramai ke hutan bandar mutiara rini pada tarikh kejadian bermula jam 7 pagi hingga 11.00 pagi..acara nya ialah menanam 1000 pokok oleh belia dan bermesra dengan haiwan zoo johor..tugas aku ialah seperti biasa mendesign bunting, banner, backdrop, flyer dan seangkatan dengannya..
tapi bukan lah acara tersebut untuk dientry kan..tu cuma selingan je..=)..yang nak difokuskan ialah, setelah pergi ke mesyuarat dari Jab. Belia, barulah aku tahu yang usia belia adalah dari lingkungan 15-40 tahun...hmmm...maknanya aku dah lama belia...ingatkan selama ni masih remaja..hahaha...naifnye..perasaan je..ku sedar usiaku dah menjangkau 27 tahun...yang paling ketara kalau kemana-mana dah tak de orang panggil aku adik...sume bantai aku akak je..(T_T)..tak pe lah, tu hanya angka...tepek bedak sikit sure comel..hahaha..berdarah mata ko baca!!;p

mencuba untuk menjadi remaja...hahaha

promote sikit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??