Selasa, 29 November 2011

selamat bertunang cik manja!

jari siapakah ini??
27 november 2011 adalah tarikh penting untuk cik manja...kerana tarikh tu maka dengan rasminya dia menjadi tunangan kepada encek pedot (tul ke ini namanya??=p)..jadi  terkedek-kedek lah aku dan mela mengendong anak masing2 masuk ke rumah untuk meraikan sekali majlis kawan kita sorang ni...cik niza awal2 dah datang..nak amik berkat kata nya..mudahan-mudahan lepas ni dia akan menyusul..insyaAllah...


jelas nampak kenevesan minah ni...

tesenyum manis...cewahh
umar dan ibu
mama dan qisya
memula macam malu-malu budak dua oarang ni
umar masih memalu sampai nak masuk bawah katil
berborak dan berkenalan
tapi gedik lak awek ni..hhehe..perangai mama dia la tu...hoheee
bersama bakal2 mok ciknye

niza yang terlebey excited

tapi tak ley lawan yang kat tengah tu...

dr sekolah mela memang tak suke bergambar dekat ngan aku...huh!!=p

so, kita buang dia dr ini gambar...hahaha...(jgn merajuk dah lah..=p)
ibu..jom balik..penat..qisya ni asek nak urut umar je..
ala umar ni...dia tu asek nanges je..tak malu!!


ok...selamat bertunang manja!!
tak sabar nak tengok korang atas pelamin lak...

6 ulasan:

  1. makcik pedot tu dh jadi lain dh hehe marah manje t (^,^)...
    qisya n umar ni best r!!

    BalasPadam
  2. comel btl anak korang..hihi

    BalasPadam
  3. hehehe..tu boley komen tu manje..

    BalasPadam
  4. tah..sblm ni aku slh wt kot..hihi

    BalasPadam
  5. manje dah pandai ngomen ler...t blh ajar mela pulak

    BalasPadam

apa kata kamu??