Khamis, 15 Disember 2011

Hadiah untuk sang suami...

lagi seploh hari lagi hari jadi en.somi...dalam kepala mcm2 nak buat..walaupun time besday aku dia tak hengat...(T_T)..aku sentap beb time tu...even tak mengharap, tapi rasa macam nak tumbuk je laju2..tapi bila difikirkan dia lah syurga ku *syurga isteri dibawah tapak kaki suami...terpaksa lah keringkan hati lupakan segala yang menyentapkan tu...ermmm...apa yang dia minat??game!ps3????haaaa...semput....duit bonus aku separuh gaji pun tak cukup nak back up...kalau setakat brick game mungkin 17 biji aku boley belikan...siap pakai buang pun aku ley menten senyum je...tapi tak pe lah en.somi...yang pasti akan ku hadiahkan mu dengan limpahan kasih sayang yang tak terbelah bahagi serta cinta selautan....wah....kau ada...hehehe...

sayang...jgn nak suke sgt ye...dalam ni bukan ps3...(T_T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??