Isnin, 31 Oktober 2011

terima kaseh 'ex' ku

selamat pagi!!dah lama tak masuk opis...esok out-station lagi..haiisshh...i like...ye ke???..=p. nak share cerita, pagi tadi on the way pi opis layan hotfm dengan tajuk yang buat aku tersenyum2 sepanjang seperjalanan ke opis....hahaha..tajuk nya adalah seperti tajuk diatas...maka satu persatu wajah muncul...rasa berdosa dan bersalah lak pada encek suami.kuikui..tapi wajah yang muncul tu tak menggugat cinta aku pada encek suami..pheewiittt....ianya hanya mampu buat aku tersenyum dan bergilinggeleng kepala...mana tak nya, cinta monyet...kelakar...dengan usia yang tak matang..semuanya fikir nak seronok je...tak de nye fikir hal2 yang serius...kalau di ingat2 balik memang kelakar...mcm bodo pun ada...hahha..so, sempena dengan tajuk di atas, aku pun nak komen gak..iaitu..."terima kasih kepada ex2 ku kerana telah membuatkan aku mendapat peluang keemasan berjumpa dengan orang yang benar2 buat aku gembira dan bahagia sekarang..kalau kita tak berpisah mesti aku dah merana sekarang...hahahahah"..tapi sesungguhnya ajal maut jodoh pertemuan semuanya telah dirancang oleh Nya..Dia lebey tahu mana yang terbaek untuk kita....ayat bajet angel.=p...

adakah cinta monyet sama erti bercinta dengan monyet??mungkin...ngeh354x..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??