Jumaat, 7 Oktober 2011

kisah kotak hijau ajaib...

aku ada beli sebuah kotak dari kawan aku~~cosway~~..kaler hijau..agak cantik..tujuan asal untuk simpan mainan yang dah agak bersepah kat ruang tamu..tapi bila aku pasang kotak tu...

memang cantek....
dan tak de ape yang pelik...
tapi tetibe ianya bergoyang....
 ...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

tadaaaa....!!!opocot!!!hahaha....
budak comel ni tergelak besar sebab dah berjaya terperanjatkan ibunye....
tanpa membuang masa,dia berusaha untuk keluar dari kotak hijau tersebut...
dan dia telah berjaya!!
sambil membuat muka bangga kerana dapat keluar tanpa bantuan sesape...




hahaha....seronok permainan hari ini kan ibu...=)
tq ibu sebab praktikkan apa yang di ajar dalam buku ni...
saya rekmen pada para ibu agar kengkawan seusia saya merasai pelbagai permainan untuk meransang minda...
*tapi kelihatannya seperti ibu saya yang terlebey...hehehe...sambil sy membuat muka konfius...hhheeee...

2 ulasan:

apa kata kamu??