Khamis, 4 Ogos 2011

ujian maha hebat...

semoga rohnya ditempatkan dr golongan org2 yg beriman...
tadi kat facebook..jengah2 facebook, news feed ada ucapan takziah2 bagai...bila aku baca sepenuhnya,kawan sekolah rendah aku iaitu najwa noh masa kat kempas..suami dia meninggal akibat accident..actually aku ngan dia tak brape rapat,cme penah sekelas kat sekolah agama...puasa ke-2 suami nye accident kat PLUS dekat kulai.. sebak baca komen2 kat wall dia...anak dia baru 2bulan lebey...tak dapat aku bayangkan mcmn dia nak melalui hari2 mendatang tanpa insan tersayang...membesarkan zuriat seorang diri...paling sedih,aidilfitri yang bakal datang tak lama je lagi...semoga Allah memberikan dia seribu kekuatan untuk menempuh segala dugaanNya...aku cube letak diri aku kat situasi dia...sumpah tak sanggup...tapi kuasa tuhan tak de sape yang boleh halang...aku cume mampu berdoa agar encek suami selamat pergi dan balik kerja...rasa insaf sangat...banyak dosa aku kat encek suami...semoga dia dipanjangkan usia dan diberi kesihatan yang baik...sayang sangat kat encek suami....(-_-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??