Rabu, 10 Ogos 2011

le tour d' bazar ramadhan

hype!dah puasa ke-10.aku still tak masak lagi...tak patut sungguh...tapi bukan kehendak aku..en.suami yang selalu order bukan2..mana lah aku yang 'rajin' ke dapur reti nak buat...(alasan!)..lokasi sasaran buat takat hari ini ialah bazar sri pulai~nasi ayam penyet, bazar kangkar pulai~laksa penang, bazar pulai indah~time darurat, kalau dari opis selalu singgah kat bazar gelang patah~nasi kerabu..n weekend ke bazar pekan nenas~ayam golek...untuk nak ke bazar2 yang femes aku takut terperangkap dalam jem..perut lapar, nnt jadi nak marah..antara bazar yang femes kat jb ni ialah bazar taman u,bazar uda, bazar kg.pasir, bazar larkin, bazar kg.melayu, bazar taman dahlia n bazar taman suria..tempat lain aku tak sure...sebab aku selalu dengar yang ni je...=)...tak kesah lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??