Rabu, 12 Januari 2011

selamat suda...

hannah nur hamizah bt mohd salehuddein
8 januari 2011 sepupu dan kawan aku selamat melahirkan baby..sepupu aku kul 1.11am kat hsa dan kawan aku kul 4.30am kat hsi...alhamdullillah... semuanya sihat-sihat belaka..berat baby pun sama 3.2kg..sepupu aku a.k.a siti actually lum sampai due..dianye due 26hb jan..tapi pas dia check-up dapat detect darah tinggi..apa lagi, nak stabilkan kena ar tahan wad..tapi still mcm tu je tekanan nye tinggi..so, doc suggestkan untuk kuarkan dulu baby tu..takut apa-apa yang tak diingini jadi kat baby..so, dia bersalin cara ceaser...kecut pewut aku dan baby ni dengar...hehehe..tapi waktu pi melawat tengok kat spital nampak cam steady je...maybe ada bius lagi kot...yang penting anak dia...masya Allah..punyelah comel...ggurl..hannah nur hamizah bt mohd salehuddein...semoga jadi anak yang solehah..=)
rayyan harith
yang kawan aku ni lak a.k.a nurul hidayah,due dia 1 jan 2011..keterlewatan ler pulak..tapi alhamdullillah..selamat jugak mengeluarkan bboy..rayyan harith..pun comel bangat...
ungku nur fathiah
tengah-tengah menaip ni...tetiba kawan sekolah aku sms,isteri dia dah selamat bersalin baby gurl 12.45am tadi..ungku nur fathiah bt ungku mohd faliq...alhamdullilah...selamat dah semuanya...comey je..geram je asek dibayangi baby2 comel...semoga anak yang bakal aku lahirkan nanti sihat sempurna dan menjadi anak yang soleh..insyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa kata kamu??